Press enter to see results or esc to cancel.

Pozycjonowanie sklepu PrestaShop w Niemczech – co w pierwszej kolejności? 

Im szerzej spojrzysz, tym więcej dostrzeżesz – z pozycjonowaniem na rynek międzynarodowy, możesz być pewien, że staniesz się nieprzeciętnie konkurencyjny. Na przykład pozycjonowanie na Niemcy może być opłacalne, ponieważ to jeden z najbardziej dynamicznych i obiecujących rynków w Europie. Wykorzystując pozycjonowanie sklepu PrestaShop stworzysz atrakcyjną i nowatorską witrynę, która zyska zainteresowanie wśród zagranicznych użytkowników, ważny jest jednak content i jego dostosowanie pod oczekiwania grupy docelowej. 

 

Pozycjonowanie sklepu PrestaShop w niektórych aspektach jest jednak trochę skomplikowane i warto poznać je tak dobrze jak to tylko możliwe. Proponujemy korzystać z blogów prowadzonych przez agencje SEO, na których znajdziemy rady i wskazówki doświadczonych pozycjonerów – to najlepsze rozwiązanie na początek, jeśli planujemy działać w pojedynkę. 

Langsam aber sicher

Pomału, pomału, ale zawsze do przodu – jak mawiają Niemcy. Jak wiesz, SEO jest długotrwałym procesem, który wymaga wiele zaangażowania – a jeszcze więcej, jeśli rozszerzamy działalność na inne kraje. Warto więc zwrócić uwagę na kilka elementów, zanim zaczniesz aktywną promocję swojego autorytetu.

Domena 

Warto sięgnąć do domeny krajowej „.de”, która pozytywnie wpływa na nasz wizerunek w oczach niemieckich klientów. Dodatkowo dzięki niej znacznie łatwiej przebiega link building, a jak wiadomo, jest to jedna z podstaw SEO. 96% mieszkańców korzysta właśnie z Google.de.

Witryna mobile-friendly 

Czy wiesz, że co trzeci Niemiec ma aż dwa telefony? Przeciętny mieszkaniec tego kraju spędza ponad 4,5 godziny w mediach społecznościowych każdego dnia. Warto więc zadbać o responsywność witryny względem mniejszych ekranów, aby docierać do szerokiej grupy odbiorców. 

Język

Wkraczając na nowy rynek, musisz postarać się o przełamanie bariery językowej. Jeśli zależy Ci na stałym wpisaniu się w tkankę niemieckiego społeczeństwa, powinieneś dobrze znać język niemiecki. Przełoży się to na słowa kluczowe oraz optymalizację treści. Dobra, poprawna komunikacja to podstawa biznesu.

 

Dodatkowo znajomość języka niemieckiego otworzy Ci drzwi do takich krajów jak Austria i Szwajcaria. Można powiedzieć, że łapiesz więc trzy sroki za ogon.

Agencja SEO

Jeśli czujesz się niepewnie pod kątem opisanych elementów, możesz skorzystać z pomocy profesjonalnej agencji SEO. Z pomocą ekspertów działania takie jak pozycjonowanie sklepu PrestaShop nie będą problematyczne, lecz jak najbardziej użyteczne i efektywne. Dzięki specjalistom z różnych dziedzin unikniesz możliwych błędów oraz zaoszczędzisz czas. 

Positionierung der Seiten, czyli pozycjonowanie Niemcy 

Poznałeś już podstawy, wiesz, żę pozycjonowanie sklepu PrestaShop stanowi optymalne rozwiązanie dla pozycjonowania na rynku zagranicznym, jakim jest rynek niemiecki. Wykorzystaj tę wiedzę, powiększą ją od wskazówki doświadczonych pozycjonerów na blogach agencyjnych i zacznij działać. Chcielibyśmy jednak podkreślić, że nawet jeśli posiadasz pewien stopień wiedzy i wiesz od czego zacząć, wsparcie profesjonalistów zawsze będzie bardziej efektywne, niż działanie w pojedynkę. Co dwie głowy to, to nie jedna, a zespół ekspertów, to już bezpośrednia droga do sukcesu.